حرف دل
نوشته شده توسط : بهنووووش
آهای کافه چی !!!

در این روزهای پر رفت و بی امد...

ندیدی عزیزی را که تمام تلاشش در رفتن بود و نماندن؟

این آخری ها خبر دیدنش را در کافه ای به من دادند

اگر رفته که هیچ ! اگر در پس رفتنش آمدی بود تو قهوه ای تلخ تر

از تمامی تلخ ها به حساب من برایش بریز اگر از تلخی اش

گله و شکایتی کرد بگو: فلانی گفت این تلخی در برابر رفتنت هیچ است...!

بگو : که فلانی در به در این کافه و آن کافه در پی تو بود بی انصاف...!

رفتم گفتم از "خیرش "می گذرم...

شنیدم که زیر لب گفت از "شرش"خلاص شدم...بی انصاف

 

 

کاش باز معلمی بودو انشایی می خواست!!!

روزگار خود را چگونه می گذرانید؟

تا چند خطی برایش درد و دل می کردم...

نه من دستهایش را رها میکنم

نه او دلش می اید از من جداشود

وهمیشه وهمه جا باهمیم

منو....تنهایی


درد داشت وقتی تو رفتی همه گفتند دوستت نداشت

ومن هنوز نتوانستم ثابت کنم که هرشب با عاشقانه هایت خوابم میکردی





:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت