رسمی؛ بگوویچ به چلسی پیوست
نوشته شده توسط : بهنووووش

این سنگربان 28 ساله پس از خرید رادمل فالکائو، خود را به عنوان دومین عضو جدید ترکیب آبی های لندن معرفی کرد. قرارداد این بازیکن چهار ساله است.

او در اولین مصاحبه گفت: 

از پیوستن به چلسی خوشحالم. پس از صحبت هایی طولانی با مربی احساس کردم که با حضور در این باشگاه پیشرفت می کنم و می توانم بخش مهمی از تیم باشم. برای دیدن بازیکنان و حضور در تور پیش فصل در روز چهار شنبه آماده ام. 

در شرایطی که تیبو کورتوآ همچنان شماره 13 را بر تن خواهد داشت، بگوویچ پیراهن شماره یک چلسی را که در یازده سال اخیر متعلق به پتر چک بود، بر تن می کند. گفتنی است این سنگربان در سال 2010 از پورتموث راهی استوک سیتی شده بود. DSC_1722_begovic

او که در یوگوسلاوی سابق به دنیا آمده است، کودکی خود را در آلمان و کانادا گذرانده و فوتبال را به طور حرفه ای در انگلستان آغاز کرده است. بگوویچ سابقه 172 حضور در لیگ برتر را دارد.  او در نوامبر 2013 گلی را از زمین خودی به دروازه ساوتهمپتون به ثمر رساند که در زمینه بُعد مسافت با دروازه حریف، یک رکورد در لیگ برتر به شمار می رود.

دروازه بان خوبیه به نظرم اگه دوباره مثل پارسال کورتوا ضعیف کار کرد باید بگویچ فیکس بشه

پدرو: با مورینیو صحبتی نکرده ام

 

شایعه پیوستن پدرو رودریگز از بارسلونا به چلسی و مذاکره مستقیم این بازیکن با مورینیو، روز گذشته بازتاب وسیعی در رسانه های اسپانیا داشت.

پدرو پس از سال ها حضور در بارسلونا، فصل گذشته با وجود مسی، نیمار و سوارز در خط حمله، فرصت چندانی برای عرض اندام پیدا نکرد و علی رغم تمدید قرارداد تا سال 2019، آینده او در بارسا همچنان مبهم به نظر می رسد.

رقم فسخ قرارداد پدرو با بارسلونا نیز از 150 به 30 میلیون کاهش یافته و همین مساله باعث سهولت جدائیش از تیم کاتالانی خواهد شد. پدرو امروز در واکنش به شایعه مذاکراتش با ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی گفت:" من هرگز با مورینیو صحبت نکردم؛ چرا که این یک نوع بی احترامی به باشگاه بارسلونا محسوب می شود اما این یک واقعیت است که رقم فسخ قرارداد من کاهش یافته و چندین پیشنهاد خوب هم دریافت کرده ام.
شرایط من در بارسلونا پیچیده و دشوار است. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود اما اوضاع در بارسا، چندان مناسب من نیست. بازی برای بارسلونا مثل یک رویاست. من افتخارات زیادی در این تیم کسب کرده ام که باعث رضایت خاطرم از حضور چندین ساله در این باشگاه می شود اما دوست دارم بیشتر بازی کنم و جایی باشم که فرصت پیشرفت بیشتری داشته باشم.
فیکس شدن در بارسلونا دشوار است؛ در هر صورت باید ببینیم که چه پیش می آید. این واضح است که زمانیکه بصورت متناوب بازی کنم، خوشحال تر خواهم بود."





:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت