آخرین اخبار نقل و انتقالات چلسی در تابستان 2015
نوشته شده توسط : بهنووووش
ورودی ها

دومین بخش این مطلب در مورد چلسی است. شیرهای لندن به نظر تیم کاملی دارند و خریدهای زیادی انجام نخواهند داد. چلسی در این فصل از نقل و انتقالات، تا اینجا رادامل فالکائو، بازیکن فصل گذشته منچستریونایتد و بازیکن موناکو، را به طور قرضی به خدمت گرفته است. به جز وی، ناتان، بازیکن فصل گذشته اتلتیکو پارانزه نیز به جمع آبی ها پیوسته است. به غیر از این دو، دو بازیکن جوان دیگر نیز به چلسی آمدند که این دو بازیکن، رابرت کندی، مهاجم تیم جوانان برزیل و کریستین مانیا، جوان با استعداد رومانیایی بودند. 

خروجی ها

در قسمت خروجی ها، چلسی بازیکنان زیادی را داشته است. شیرهای لندن شاید در این فصل نقل و انتقالات، کمی شگفت زده شدند وقتی که اسطوره این باشگاه، پتر چک، پس از 11 سال حضور در چلسی به آرسنال پیوست. همینطور چلسی تورگان هازارد را نیز به مونشن گلادباخ فروخت و گائل کاکوتا از این تیم به سویا پیوست. گفتنی است بازیکن دیگری که چلسی آن را به طور دائمی در این پنجره نقل و انتقالات فروخت، جاش مک اکران بود که با قراردادی دائمی به برنتفورد پیوست. شیرهای لندن همینطور بازیکنان قرضی زیادی داشتند. از چلسی،لویس بیکر، ناتان و ایسیا براون به ویتسه، مارکو فن خینکل به استوک سیتی، آندریس کریستینسن به مونشن گلادباخ، کریستین آتسو به بورنموث و ماریو پاسالیچ به موناکو پیوستند. همینطور قرارداد دیدیه دروگبا 37 ساله نیز با آبی ها تمام شد و از طرف باشگاه، بازیکن آزاد اعلام شد.

شایعات و احتمالات

به نظر می رسد که چلسی خرید زیادی در تابستان نداشته باشد و ژوزه مورینیو از ترکیب خود راضی باشد. اما آن ها به دنبال یک جایگزین برای پتر چک بوده و آسمیر بگوویچ، به نظر می رسد در طی روزهای آینده به جمع آبی ها خواهد پیوست. همینطور در شایعات خبر علاقه مسئولان چلسی به نیکولاس اوتامندی، مدافع میانی والنسیا، نیز وجود داشت و گفته می شد که این بازیکن که مورد توجه لوئیس فن خال نیز بوده است،به پیوستن به جمع مردان آبی پوش علاقه بیشتری دارد.

جدول ورودی ها و خروجی های قطعی چلسی در فصل 2015/16
نام بازیکن مبدا مقصد نوع انتقال رقم انتقال مدت قرارداد
تورگان هازارد چلسی بروسیا مونشن گلادباخ دائمی 8 میلیون یورو 4 سال
کریستین آتسو چلسی بورنموث قرضی - -
ناتان اتلتیکو پارانانزه چلسی دائمی 4.5 میلیون یورو -
رادامل فالکائو موناکو چلسی قرضی 10 میلیون یورو -
پتر چک چلسی آرسنال دائمی 10.9 میلیون پوند 4 سال
کریستین مانیا ویتورول چلسی دائمی 3 میلیون یورو -
گائل کاکوتا چلسی سویا دائمی 3.5 میلیون یورو 4 سال
جاش مک اکران چلسی برنتفورد دائمی  1.04 میلیون یورو 4 سال
لوئیس بکر چلسی ویتسه قرضی - -
عیسی براون چلسی ویتسه قرضی - -
ناتان چلسی  ویتسه قرضی - -
آندریاس کریستینسن چلسی مونشنگلادباخ قرضی - -
مارکو فن خینکل چلسی استوک سیتی قرضی - -
مارکو پاسالیچ چلسی موناکو  قرضی - -
رابرت کندی رونز فلومیننزه چلسی دائمی 6.3 میلیون پوند -

چلسی خواهان جذب پدرو رودریگز

 

چلسی قصد دارد برای خرید پدرو رودریگز، مهاجم بارسلونا، پیشنهادی به این باشگاه ارائه دهد.

با وجود اینکه پدرو به تازگی قراردادش با بارسا را تمدید کرده، با حضور نیمار، سوارز و مسی، عملا جایی در تیم اصلی نخواهد داشت. موندو دپورتیوو مدعی شد که قرارداد جدید، رقم فسخ پدرو را از 150 میلیون به 30 میلیون رسانده تا خرید او برای تیم‌های دیگر راحت تر شود. آرسنال و لیورپول نیز از مشتریان پدرو هستند. با این حال، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که چلسی به دنبال جذب پدرو است و قصد دارد از او به عنوان زوج هازارد استفاده کند.

هافبک 27 ساله هنوز تصمیمی مبنی بر ماندن در تیم یا جدایی نگرفته ولی پیش تر ، عنوان کرده بود که پیشنهادات دیگر تیم‌ها را بررسی خواهد کرد.

 دیگو کوستا: سقفی برای تعداد گل هایم در فصل آینده مشخص نمی کنم

دیگو کوستا: سقفی برای تعداد گل هایم در فصل آینده مشخص نمی کنم

به گزارش سایت Goal، دیگو کوستا می گوید که چلسی در فصل آینده باید برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بجنگد و امیدوار است که با گلزنی برای تیمش قادر به کمک رساندن به آن ها برای کسب این افتخارات باشد. دیگو کاستا در 26 باری که در فصل گذشته در لیگ برتر برای آبی های لندن به میدان رفت موفق به زدن 20 گل شد. کوستا در مصاحبه با The Sunday People گفت:

اهداف ما تغییر نکرده اند. چلسی قهرمان لیگ برتر است و ما باید تلاش کنیم تا موفقیت فصل گذشته مان را تکرار کنیم و همچنین برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بجنگیم. این برای ما و هوادارانمان باید حداقل موفقیت باشد. تنها چیزی که من از خودم در فصل آینده می خواهم، مصدومیت های کمتر است. در فصل گذشته از این بابت تجربه خوبی را نداشتم. در همین حال، هرگز سقفی از به ثمر رساندن تعداد گل های محدود را برای خودم تعیین نمی کنم. چالش من این است: گل زدن، گل زدن و گل زدن. این موفقیت و پیروزی را برای چلسی تضمین خواهد کرد و این هدف من است.

مهام چلسی در ادامه به این نکته اشاره کرد که فصل اول حضورش در لیگ برتر به او فهماند که رقابت کردن در این لیگ به چه اندازه مشکل است. کوستا اعتفاد دارد که در فصل آینده، 5 تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند. او در این باره گفت:
 

هر تیمی قادر است که یک تیم بالای جدول را شکست دهد و این موجب می شود تا هر بازی نیازمند یک جنگ واقعی باشد. مدعیان قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر؟ تغییری رخ نداده است. منچسترسیتی، آرسنال، منچستریونایتد، لیورپول و آبی ها - قهرمان لیگ - در این دسته قرار می گیرند.

خدایی اگه یه خرده رو فوتبالش تمرکز کنه گل های بیشتری میزنه ولی جون به جونش کنیم همون دیوونه وحشی ای هست که همه رو شاخ میزنه!!

 





:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت