آخرین اخبار از نقل و انتقالات چلسی
نوشته شده توسط : بهنووووش

دو هافبک چلسی در لیست فنرباحچه

- جان اوبی میکل و رامیرز دو هافبک میانی باشگاه چلسی در لیست خرید باشگاه فنرباحچه قرار دارند.

به گزارش London Evening Standard، جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای چلسی پس از نه فصل حضور در استمفورد بریج در آستانه حضور در فنرباحچه قرار دارد و رامیرز هافبک برزیلی این تیم نیز که هنوز قراردادش را تمدید نکرده است مدنظر سران فنرباحچه قرار گرفته است.

آندرس کریستنسن مدافع جوان دانمارکی راهی بوندس لیگا شد

دو باشگاه چلسی و مونشن گلادباخ به صورت رسمی از توافق بر سر انتقال آندرس کریستینسن خبر دادند. مدافع 19 ساله دانمارکی فصل آینده را به صورت قرضی در گلادباخ بازی خواهد کرد. او تا پایان ژوئن 2017  با چلسی قرارداد دارد.

کریستینسن که از 2012 به چلسی پیوسته سابقه قهرمانی در لیگ برتر زیر 21 ساله ها و لیگ جوانان اروپا را در کارنامه دارد. او یکی از اعضای تیم زیر 21 ساله های دانمارک در رقابت های قهرمانی اروپا هم بود.

رسمی: هافبک جوان چلسی راهی برنتفورد شد

باشگاه برنتفورد موفق شد جاش مک ایچران هافبک 22 ساله باشگاه چلسی را که 22 بار برای این باشگاه به میدان رفته است به خدمت گیرد.

به گزارش اکانت توییتر باشگاه برنتفورد، مک ایچران با قراردادی چهار ساله با مبلغی نامعلوم از چلسی راهی برنتفورد شد.

 

ادعای گاردین: بگوویچ امروز به چلسی می پیوندد

پس از انتشار اخباری در مورد رضایت اسمیر بگوویچ دروازه بان استوک سیتی مبنی بر نیمکت نشینی در چلسی، روزنامه Guardian می گوید این انتقال امروز نهایی خواهد شد.

این روزنامه می نویسد که اسمیر بگوویچ به عنوان جانشین پتر چک امروز به چلسی خواهد پیوست و مارکو فن خینکل نیز یک فصل به عنوان قرضی به عنوان بخشی از قرارداد راهی استوک سیتی خواهد شد.

کاسکارینو: لوفتوس چیک برای حضور در ترکیب چلسی باید خود را به عنوان یکی از بهترین هافبک های انگلیس اثبات کند

تونی کاسکارینو مهاجم سابق آبی های لندن می گوید که ژوزه مورینیو تنها در صورتی به استعدادهای جوان فرصت بازی می دهد که آن ها توانایی های خود را برای قهرمانی در لیگ برتر اثبات نمایند.

روبن لوفتوس چیک 19 ساله تنها سه بار در فصل گذشته لیگ برتر در ترکیب چلسی به میدان رفت و جان تری 34 ساله آخرین بازیکنی است که موفق شد از آکادمی چلسی جای ثابتی را در ترکیب تیم اصلی چلسی پیدا کند.

تونی کاسکارینو در مصاحبه با Sky Sports گفت:

بازیکنان جوان چلسی تنها در صورتی بازی خواهند کرد که مورینیو به این نتیجه برسد که آن ها به اندازه کافی خوب هستند. او به این نتیجه رسید که کورتوا در سن 22 سالگی به اندازه کافی خوب است. او پس از حضور قرضی در اتلتیکو مادرید، به عنوان یکی از پنج دروازه بان برتر اروپا به جای پتر چک به ترکیب چلسی برگشت.

اما این به دلیل سطح چلسی است. لوفتوس چیک اگر می خواهد جایی در ترکیب چلسی داشته باشد باید خود را به عنوان یکی از 10 هافبک برتر انگلیس ثابت کند و اگر موفق به این کار نشود، جایی در ترکیب تیم نخواهد داشت. این یک پرسش بزرگ است، زیرا تفاوت عظیمی میان تیم جوانان و تیم اصلی وجود دارد، جایی که سطح بازی در بالاترین حد خود قرار دارد.

شما برای بازی در چلسی باید به سطح معینی برسید و مهم نیست شما 18 ساله باشید، یا 21 ساله یا 35 ساله. بازیکنان جوان چلسی باید ثابت کنند که لایق نشستن بر روی نیمکت چلسی هستند و سپس از روی نیمکت راهی ترکیب اصلی چلسی شوند.

کاسکارینو در مورد انتقال جاش مک ایچران هافبک 22 ساله چلسی به تیم برنتفورد گفت:

جاش مک ایچران به اندازه کافی خوب نبود. وی همچون روملو لوکاکو بود که در سن 18 سالگی به تیم چلسی پیوسته بود. این بدان معنا نیست که آنها بازیکنان خوبی نیستند، اما آن ها در سطح بازی برای چلسی نیستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت