مدیر برنامه های صلاح: موکلم به تمرینات پیش فصل چلسی باز می گردد
نوشته شده توسط : بهنووووش
به گزارش سایت Goal، در ادامه مجادله محمد صلاح با باشگاه فیورنتینا، مدیر برنامه های او اعلام کرد که این بازیکن مصری تا مشخص شدن تکلیف آینده اش با چلسی تمرین خواهد کرد. چلسی و فیورنتینا بر سر قراردادی 18 ماهه و قرضی برای صلاح توافق کرده بودند. این قرارداد، بخشی از قرارداد خوان کوادرادو با چلسی را شامل می شد. با این حال صلاح از بازگشتن به فیورنتینا خودداری کرده است. او در 18 باری که در فصل گذشته برای فیورنتینا به میدان رفت موفق به زدن 6 گل و دادن 3 پاس گل شد.

مدیر برنامه های صلاح درباره وضعیت این بازیکن گفت

صلاح به کمپ تمرینی چلسی باز خواهد گشت. تمرینات این باشگاه انگلیسی به طور رسمی از روز پنج شنبه در لندن آغاز خواهد شد و صلاح نیز با سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

چلسی و تاتنهام پیشنهادات خود را برای اجاره ورزشگاه ویمبلی ارائه دادند

در شرایطی که پیش تر گزارش شده بود مسئله بازسازی ورزشگاه استمفورد بریج ممکن است به درازا بکشد، آبی های لندن به دنبال استادیومی برای انجام بازی هایشان در این مدت هستند.  

به گزارش ESPN، در شرایطی که از ورزشگاه کراون کاتیج و تویینکهام نیز به عنوان گزینه های چلسی یاد می شد، به نظر می رسد آن ها به نظر نهایی در خصوص استفاده از ورزشگاه ویمبلی رسیده اند. آن ها مبلغ یازده میلیون پوند را برای یک سال استفاده از این ورزشگاه 757 میلیون پوندی پیشنهاد داده اند. از سوی دیگر تاتنهام هم که به دنبال بازسازی استادیوم وایت هارت لین است، هشت میلیون برای اجاره این استادیوم پیشنهاد داده است. 

آنطور که تایمز گزارش داده است، هیئت مدیره این استادیوم در این خصوص تصمیم گیرنده خواهد بود. گفته می شود که با توجه به برگزاری مسابقات فوتبال آمریکایی و کنسرت های موسیقی بعید نیست که نسبت به اجاره استادیوم رضایت داده شود. 

همچنان گفته می شود که چلسی در صورت ناکام ماندن در اجاره استادیوم ویمبلی به سراغ استادیوم ملی راگبی، تویینکهام خواهد رفت. 

شرکت سوئیسی هرتزوگ و دمویرون که سازنده استادیوم آلیانز آرنا و لانه پرنده پکن بوده است، وظیفه بازسازی استمفوردبریج را بر عهده گرفته است. آن ها قصد دارند تعداد صندلی های این استادیوم را از 42 هزار به شصت هزار نفر برسانند.

ژاک هرزوگ در خصوص احساسی که نسبت به طرح آینده استادیوم دارد، به گاردین گفت: 

یک قلعه یا دیوار یک شهر در قرون وسطا؛ چیزی که جایی به مانند آن را پیدا نخواهید کرد. قصد داریم جایی را بسازیم که مردم در آن احساس راحتی کنند. هرگز چنین احساس قدرتمندی را به مانند نخستین باری که بازی های لیورپول و منچستر یونایتد را مشاهده کردم، احساس نکرده بودم. این احساس یکی از خصوصیات بارز استادیوم ها در انگلستان است. این چیزی است که در سایر کشورهای اروپایی مشاهده نمی کنید. در خصوص ساخت چیزی بخصوص صحبت می کنم. چیزی به مانند آنفیلد. در مورد ورزشگاهی زیبا صحبت نمی کنم، در مورد سنتی فوق العاده حرف می زنم. 





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت