اخبار امروز
نوشته شده توسط : بهنووووش

نویل: چلسی استاندارد کنونی لیگ برتر است

به گزارش مجله FourFourTwo، گری نویل معتقد است که هر تیمی که بخواهد در این فصل به عنوان قهرمانی در لیگ برسد، باید از سد چلسی بگذرد. آبی‌ها فصل پیش برای اولین بار از سال 2010 قهرمان شدند و تا کنون رادامل فالکائو را با قراردادی قرضی به ترکیب خود اضافه کرده‌اند. نویل گفت:

اکنون در ماه جولای هستیم، در زمانی که تیم‌ها هنوز کارهای نقل و انتقالات‌شان را کامل نکرده‌اند؛ این چیزی است که به عقیده من در این برهه باید بسیار با دقت با آن رفتار کرد. اما اینک و در این لحظه که هستم، به نظرم سخت می‌شود تیمی را برتر از چلسی دانست. اما چه کسی می‌داند که ماه آینده چه انتقالاتی انجام و این خریدها چگونه ظاهر خواهند شد؟ همیشه هر اتفاقی ممکن است. شاید یک ماه دیگر به تیمی نگاه کنیم و بگوییم «با این بازیکنانی که خریده‌اند، سخت می‌توان جلوی‌شان را گرفت.» هنوز بازار نقل و انتقالات خود را کاملاً نشان نداده است. اما قطعاً در حال حاضر، در حالی که هنوز انتقالات انجام نشده‌اند، هنوز به اندازه دل‌خواه مطلع نیستیم، اما چلسی استاندارد لیگ خواهد بود و فکر می‌کنم هرکسی همین را خواهد گفت.

شرینگهام: منچستر یونایتد به فاکتوری «بسیار ویژه» برای شکست دادن چلسی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری اسکای اسپورتس، یونایتد فصل پیش را با اختلافی 17 امتیازی نسبت به چلسی قهرمان، در جمع چهار تیم برتر به پایان رساند. شرینگهام در صحبت با اسکای گفت:

قهرمانی برای منچستر یونایتد واقعاً سخت خواهد بود. وقتی تیمی با آن فصله زیاد نسبت به قهرمان، به کار خود پایان می دهد، فصل بعد کارش بسیار سخت می‌شود. مثل راه رفتن بر روی طناب است، مگر این‌که پنج یا شش خرید تازه انجام دهند که نتیجه آن یک فاز گذار بزرگ برای باشگاه خواهد بود. آن‌ها باید بسیار ویژه باشند تا چلسی یا منچستر سیتی را سال بعد شکست دهند، مسلماً هدف همین است. فکر نمی‌کنم انجام‌اش به آسانی گفتن‌اش باشد.

 

ستاره سابق چلسی: فالکائو باید صبور باشد

ه گزارش مجله فورفورتو، این بازیکن سابق چلسی معتقد است که فالکائو باید با صبر و حوصله زیاد بر روی نیمکت بماند تا فرصت بازی‌اش از راه برسد. وی به پرفورم گفت:

همانطور که همه به شما خواهند گفت، دیگو کوستا مهاجم اصلی است و چلسی طبق فصول اخیر، احتمالاً با یک مهاجم بازی خواهد کرد. این مسئله قطعاً فرصت‌ها را برای کسی مانند فالکائو محدود می‌کند. اما او نیز به مانند لوییک رمی، که فصل پیش آمد و می‌دانست برای بازی‌کردن به چالش خواهد افتاد، ازین مسئله آگاه خواهد بود. اما وقتی او [رمی] به بازی می‌آمد، بسیار بسیار عالی بازی می‌کرد. فالکائو احتمالاً به سناریوی مشابهی چشم دوخته است. او مصدومیتی داشت و نتوانست آنطور که باید در موناکو یا منچستر یونایتد بدرخشد، بنابراین از آنجایی که او کسی بوده که فوق العاده کار می‌کرده، قطعاً خواهد خواست که به مسیر سابق بازگردد و شاید در صورتی که به او فرصت داده شود، عملکرد خوبی به نمایش بگذارد.

واکر معتقد است که توانایی چلسی در پر کردن حفره‌های ترکیب اصلی‌اش با بازیکنان باکیفیت، بار دیگر باعث می‌شود که بخت اصلی قهرمانی لیگ برتر باشند. وی افزود:

وقتی که با دیدِ یافتن نقاطی برای تقویت، به کادر بازیکنان فصل پیش چلسی نگاه کنید، [متوجه می‌شوید] به وضوح با رفتن دیدیه دروگبا، فرصتی برای آمدن یک نفر دیگر فراهم شده است. دیدیم که فرانک لمپارد رفت و سسک فابرگاس آمد. وقتی که بازیکنان می‌روند، شاهد پر شدن خلأ حاصله هستیم. وقتی این حفره‌ها را با کیفیتی که فالکائو در گذشته نشان داده، پر می‌کنید، امیدوار می‌شوید که وقتی برای چلسی بازی می‌کند، بتواند همان کیفیت سابق را به تیم اضافه کند. این مسئله قطعاً شانس چلسی را برای حفظ عنوان قهرمانی تقویت می‌کند اما باور کنید، امسال سخت‌تر از پارسال خواهد بود.

به گزارش روزنامه دیلی میل، انتقال این مهاجم کلمبیایی در روز جمعه صورت گرفت و وی مجدداً فرصت خواهد داشت تا ثابت کند دوران بازی‌اش در منچستر یونایتد صرفاً یک افت موقتی بوده است. فالکائوی 29 ساله در اولدترافورد حدود 285 هزار پوند در هفته دریافت می‌کرد اما اینک در استمفورد بریج حدود 140 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد. وی گفت:

از پیوستن به چلسی بسیار خوشحالم و نمی‌توانم تا شروع تمرینات صبر کنم تا به تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ و کسب موفقیت در اروپا، کمک کنم.

در صورتی که او بتواند مجدداً به همان مهاجم مخوفی که رعشه بر اندام مدافعین سرتاسر اروپا می‌انداخت، تبدیل شود، چلسی با پرداخت مبلغی، از حق خرید دائمی او استفاده خواهد کرد.

 

استوک سیتی خواهان دو بازیکن چلسی

به گزارش SUN، پس از فروش پیتر چک به آرسنال، مورینیو خواهان یک دروازه بان با تجربه به عنوان نیمکت نشین کورتوا می باشد و به گفته رسانه های انگلیسی، آسمیر بگوویچ تنها دروازه بانی است که قبول کرده است روی نیمکت های چلسی بنشیند و شیرهای لندن پیشنهاد رسمی خود را به ارزش 8 میلیون پوند، برای به خدمت گرفتن این دروازه بان بوسنیایی تسلیم استوک کرده اند.

استوک با این حال گفته است علاوه بر 8 میلیون پوند، خواهان انتقال قرضی دو ستاره باشگاه چلسی است. ویکتور موزس و لوفتوس چیک، دو بازیکنی هستند که استوک از چلسی درخواست کرده است تا به مدت یک فصل به این تیم بپیوندند.

موزس که فصل گذشته نیز در استوک به صورت قرضی بازی میکرد عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشت و لوفتوس چیک، هافبک جوان تیم ملی زیر 21 سال انگلستان که از وی به عنوان یک استعداد بسیار ناب یاد میشود نیز مورد نظر سران باشگاه استوک قرار گرفته است

ماروتا:یووه کوادرادو را قرضی می خواهد

 

جوزپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس، اعلام کرد که محمد صلاح و استوان یووتیچ در این تابستان راهی ‏اینتر خواهند شد اما بیانکونری آماده است تا خوان کوادرادو را به طور قرضی به خدمت بگیرد.‏

به تازگی شایعاتی در مورد پیوستن صلاح و یووتیچ به یوونتوس منتشر شده اما ‏ماروتا معتقد است که مقصد این دو بازیکن، سن سیرو خواهد بود.‏
او به خبرنگاران گفت:" ما برای به خدمت گرفتن این دو اقدام نکردیم و در بین رقبا نیستیم. آنها برای ‏تیمی بازی خواهند کرد که پیراهن های راه راه می پوشد و در سن سیرو بازی می کند."‏
هرچند نشانه های ماروتا به تیم میلان هم می خورد اما اخبار حاکی از پیوستن این دو بازیکن به اینتر ‏است.‏
ماروتا در مورد کوادرادو هم گفت:" ما هیچ احتمالی را رد نمی کنیم. اگر چلسی بخواهد او را قرض بدهد، ‏ما خوشحال خواهیم شد.‏
جدایی پوگبا؟ من بار دیگر همان حرف های همیشگی را تکرار می کنم. پوگبا یک بازیکن جوان فوق ‏العاده است که توجه باشگاه های زیادی را جلب کرده است اما یوونتوس عادت به فروش بهترین ‏بازیکنانش ندارد و می خواهیم پوگبا را حفظ کنیم.‏
از دست دادن آندره آ پیرلو و کارلوس ته وز دردناک است اما اجازه می دهیم آنها به دنبال چیزی که می ‏خواهند، بروند. پیدا کردن جانشین برای آنها دشوار است. ما پائولو دیبالا، سامی خدیرا و بازیکن جوانی ‏مانند دانیله روگانی را به خدمت گرفتیم؛ در حالی که پیوستن سیمونه زازا هم به زودی رسمی می شود. ‏
بازار نقل و انتقالات تازه شروع شده و ما تلاش می کنیم از فرصت ها استفاده کنیم؛ هرچند هنوز به همه ‏آنچه می خواهیم، نرسیده ایم."‏

 

 

یعنی خوش اشتها تر از استوک و مفت خور تر از یووه ندیدم. استوک توقع داره چلسی به خاطر یه دروازه بان که اونم ذخیره خواهد بود  دوتا بازیکنشو بده ؟!! یووه هم فقط به فکر مال مفت هست. تو نقل و انتقالات چلسی امسال واقعا گند زده





:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت