رسمی : رادامل فالکائو به چلسی پیوست اولین صحبت های فالکائو پس از پیوستن به چلسی
نوشته شده توسط : بهنووووش

رسمی : رادامل فالکائو به چلسی پیوست

 

سرانجام باشگاه چلسی شرایط موناکو برای انتقال قرضی فالکائو را پذیرفت و این ستاره کلمبیایی را به خدمت گرفت.

رادامل فالکائو که سال 2013 با قیمت 50 میلیون پوند از اتلتیکو به موناکو پیوسته بود، فصل گذشته را بصورت قرضی در منچستریونایتد سپری کرد اما در همه رقابت ها برای این تیم تنها 4 گل به ثمر رساند و به همین دلیل مدیران یونایتد قرارداد او را تمدید نکردند.

امروز پس از هفته ها مذاکره، چلسی شرایط موناکو را پذیرفت و فالکائو را بصورت قرضی برای فصل بعد جذب کرد. ال تیگره پس از قطعی شدن انتقالش به چلسی، به وبسایت این باشگاه گفت:" بسیار خوشحالم و برای شروع تمرینات با چلسی بی تابم. می خواهم کمک کنم تا چلسی بار دیگر قهرمان انگلیس شود و در اروپا نیز تیم موفقی باشد

 

باشگاه چلسی لحظاتی پیش در بیانیه ای پیوستن این مهاجم کلمبیایی را تایید کرد.

 

فالکائو گفت: "بسیار خوشحالم که به چلسی پیوسته ام و نمی توانم برای آغاز تمریناتم و کمک به تیم جهت دفاع از عنوان قهرمانی و موفقیت در اروپا صبر کنم."

 

مهاجم 29 ساله در سال های اخیر یکی از ترسناک ترین های اروپا بوده، این بازیکن فوتبال خود را از ریورپلاته آرژانتین شروع کرده است.

 

8 سال پیش او خود را به عنوان یک مهاجم عالی در قاره آمریکا معرفی کرد و پورتو او را به اروپا آورد، جایی که اولین بازیش را در لیگ قهرمانان مقابل چلسی انجام داد. این بازیکن پیش از پیوستن به اتلتیکو مادرید در تابستان 2011، در پورتو آتش بازی راه انداخته بود و توانست با سرمربی گری ویلاس بواس در فصلی خارق العاده سه جام بگیرد.

 

در سال 2012 فالکائو در سوپر کاپ اروپا 3 بار دروازه چلسی را باز کرد و در اتلتیکو مادرید چند فصل فوق العاده داشت، هرچند که مصدومیت هایی نیز گریبان گیر او شد.

 

در سال 2013 او راهی موناکو شد و در نیم فصل اول پیش از مصدومیت رباط صلیبی عالی کار کرد و به دلیل همین مصدومیت جام جهانی را نیز از دست داد.

 

بعد از زدن 2 گل در 3 بازی اول فصل قبل برای موناکو، این بازیکن به طور قرضی راهی منچستر یونایتد شد و به لوئیس فنخال جهت رساندن دوباره یونایتد به چمپیونز لیگ کمک کرد.

حالا فالکاو بار دیگر با تیبوت کورتوا، فلییپه لوییس و مهم تر از همه دیگو کوستا هم بازی های سابقش در اتلتیکو و همچنین خوان کوادرادو هم وطنش در یک باشگاه حضور خواهد داشت

نمیخام پیش بینی کنم چون این جور بازیکنای فیزیکی (با سابقه پاره شدن رباط صلیبی)هندوانه دربسته هستند با این خریدها قهرمانی رو شاخمونه !! اگه چلسی خرج نکنه قهرمانی لیگ رو از دست میده

 





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت