صلاح در آستانه انتقال به رم و هواداران عصبانی از دست وی
نوشته شده توسط : بهنووووش
 

 

 

  

 

 

 

 

بعد از اینکه خبر رسیده رم در آستانه خرید محمد صلاح قرار گرفته هواداران عصبانی تیم که دل خوشی از اتفاقات وارده برای وی در مورد ماندنش در فلورانس و یا رفتن از تیم ندارند از وی خواستند که عکسی شخصی اش در صفحه اجتماعی تویترش را  که با لباس فیورنتیناست هر چه سریعتر تغییر دهند .  

هواداران ویولایی تیم معتقدند که همانطور که صلاح به پیراهن فیورنتینا به خاطر پول بی توجهی کرده دیگر ارزشی در قلب هواداران نخواهد داشت و مایل به ماندن وی در تیم نیستند و حالا که تصمیمی بر ترک تیم با آن وضعیت گرفته دیگر نباید عکسی در صفحه اجتماعی اش بگذارد که به گونه ای گویا با فیورنتینا وصل است .   

البته در مقابل هوادارای رم با جملات تشویق کننده از صلاح خواستن هر چه سریعتر به جمع جالوروسی ها که قراره با 23 ملیون خریداری بشه بپیونده .

اگر منصفانه بخوایم تصمیم بگیریم می تونیم بگیم لااقل صلاح می تونست آبرومندانه تر با قضیه رفتار کنه و صمیمانه تر از بین هوادارایی که خیلی دوستش داشتند بره . وقتی باتی گل از فلورانس رفت همه درکش کردن ولی وقتی صلاح رفت هوادارا نمی تونن به خاطر 5 ملیون یورو بیشتر که تیمی دیگه بده درکش کنن یا واضح تر نمی خوان درکش کنن .





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت