: -))
نوشته شده توسط : بهنووووش
خب از اونجایی که میدونین من هیچوقت نمیتونم مث آدم آپ کنم مجبورم آپمو مث همیشه با یه

چی شروع کنم که یکم واقعیتای زندگیو بگه ههههههههه البته از نوع نگاری که دیگه نیازی به

توضیح نداره من مطمعنم خودتون متوجهید

از اونجایی که میدونین من خیلی عاشق خرم پ اولشو با داداش خر شروع میکنم....

 

www.trollparsi.ir  عکس های جدید و خنده دار 

خب بالاخره از خانواده خره دیگه خر بازی در میاره...

 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

 

اینیکی دقیا در مورد شمااااااا صدق میکنه هههههههه

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

حالا یکم از بحث خوشمزه بازی بیایم بیرون بریم سراغ یه چیز باحال...

1 -ببین اگه حرکت نقطه متحرکو تعقیبش کنی فقط یه رنگ میبینی - بنفش!


2- حالا چن ثانیه به علامت + که وسط دایره هستش خیره شو . نقطه متحرکو بعد از چن

دیقه  سبز میبینی....


3- حالا یکم بیشتر روی علامت + تمرکز کن بعد چن ثانیه نقطه های بنفش کم

کم ناپدید میشن

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

حالا تا ۳ میشمارم نظر دادی که هیچی اگه ندادی....

اگه نظر ندادی...

بگم؟؟؟؟؟؟

اگه نظر ندادی...

خو چیکار کنم یه بار دیگه میشمارم که نظر بدی





:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت