ღღღღ عخشولانه ღღღღ
نوشته شده توسط : بهنووووش

 

من و تو مثل دوتا خط میمونیم....

 

که توی دفتر مشق اسیر شدیم....

 

نرسیدیم به همو آخرشم....

 

تو همون دفتر کهنه پیر شدیم....

 

بی هم و کنار هم روزا گذشت....

 

دستای من نرسید به دست تو...

 

میدونم که ما بهم نمیرسیم...

 

مگه با شکست من شکست تو....

 

ما نمیرسیم ب هم آخر بازی همینه....

 

آخر عشق دوتا خط موازی همینه...

 

اگه من بشکنمو تو بیخیال....

 

بگذری از من و تنهام بذاری....

 

اگه من بمونم و تو بیخیال....

 

تو همون دفتر مشق جام بذاری....

 

بعد از اون دیگه نه من ماله منه....

 

نه تو تکیه گاه این شکسته ای....

 

بیا عاشق بمونیم تموم عمر....

 

نگو از این  نرسیدم خسته ای....

 

 





:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت