قسمت 5 رمان عصر پاییزی(پاییز زرد)
نوشته شده توسط : بهنووووش
میدونم...میدونمممممم کم گزاشتم ولی ترو خدا شما خودتونو جای من بزارین....1 ساعت با هزار مکافات تایپ کردم لپ تاپم خاموش شد مجبور شدم از اول تایپ کنم برای همین کم شد...دوستانی که میگن دیر میزارم و کم میزارم...خوب عزیزانم شما میتونین وقتی رمان تکمیل شد مطالعه کنین..خودمم هیچ وقت رمان در حال تایپ نمیخونم چون میدونم نویسنده 24 ساعته بیکار نیست که پست بزاره...ولی..خوب دلم نیومد اون قدر کم بزارم بعد تاخیر...





:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت