فن خال : شانش زدن گل دوم را داشتیم؛ داوری باید از سیستم ویدیویی کمک بگیرد
نوشته شده توسط : بهنووووش
سرمربی هلندی شیاطین سرخ از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر، خرسند است.

به گزارش وب سایت رسمی منچستریونایتد، در ادامه گزیده ای از مصاحبه لویی فن خال با اسکای اسپورتس و شبکه رسمی منچستریونایتد، پس از تقابل با منچسترسیتی را خواهید خواند:

در مورد نتیجه :

خیلی خوشحالم. فکر می کنم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم ما فرصت به ثمر رساندن گل دوم را داشتیم. سپس تا لحظه آخر جنگیدیم و نجات یافتیم. خیلی از بازیکنان از فرط خستگی، گرفتگی هایی داشتند و البته که وقتی شما پنجشنبه نیز بازی کرده باشید، این منطقی است. فکر می کنم (نمایش مان) خارق العاده بود. ما چنین روندی را پس از یک بازی در پنجشنبه، برابر آرسنال تجربه کردیم و در آن دیدار نیز همانند دیدار با منچسترسیتی، پیروز شدیم. من خیلی خوشحالم چرا که کسب پیروزی در این جا، آسان نیست.

در مورد نمایش رشفورد

او یک مهاجم واقعی است و این دلیلی اسن که من از او در آن پست استفاده کردم چرا که او می تواند گلزنی کند و یک گزینه در خط حمله است که به خوبی در کانال ها حرکت می کند. من او را خیلی دوست دارم اما او هنوز ۱۸ یا ۱۹ ساله است و باید ببینیم که ثبات او چگونه خواهد بود.

 در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در نیمه نخست

من از روی نیمکت آن را مشاهده کردم و فکر می کنم که آن یک پنالتی بود اما این برای داور دشوار بود چرا که وی باید طی یک ثانیه تصمیم خود را اتخاذ می کرد. باور دارم که بایستی با بهره بردن از سیستم ویدیویی، به داور کمک کنیم؛ این چیزی است که من ۲۰ سال است که آن را می گویم. فکر می کنم یک سری تحولات از سوی کادر جدید فیفا در راه باشد و امیدوارم که داوری ویدیویی مورد استفاده قرار گیرد.

 لینگارد در پست شماره ۱۰

بله، این دلیل آن است که من از وی در آن پست بهره بردم (چرا که او پیش از این در این پست خوب بازی کرده بود) اما گاهی من به یک وینگر راست سریع نیاز دارم. این همچنین به تیم مقابل و شیوه ما بستگی دارد ولی من فکر می کنم جسی بیشتر یک هافبک است تا بال راست. او دو بار در آن جا بازی کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت