رایان گیگز از نتایج یونایتد در این فصل ناراحت است.
نوشته شده توسط : بهنووووش
رایان گیگز از نتایج یونایتد در این فصل ناراحت است.

تیم فوتبال منچستر یونایتد در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف تیم لیورپول برود. بازی رفت با نتیجه 2 بر 0 به سود آنفیلدی ها به پایان رسیده است. یونایتد یک شنبه نیز باید به مصاف منچسترسیتی برود. یونایتد در لیگ برتر در رده ششم قرار دارد.

به نقل از گل، رایان گیگز از بی ثباتی که در تیم منچستریونایتد وجود دارد ناراحت است و گفته است یونایتد در رقابت های لیگ اروپا و جام حذفی خواهد جنگید. یونایتد در این فصل مصدومان زیادی داشته است از جمله لوک شاو، رونی، اشلی یانگ و شواین اشتایگر.

بی ثباتی در تیم ناراحت کننده است. ما در مسیر خوبی قرار داریم اما نتایج ناامید کننده است. ما در این فصل خیلی مصدوم داشته ایم و مصدومیت هایمان به صورت ضربه ای بوده است و در بازی اتفاق افتاده است و کاری از دست کادر فنی بر نمی آمده است.وقتی مصدومیت ها زیاد می شود، مجبور می شوید از بازیکنان زیادی استفاده کنید و سیستم چرخشی را وارد تیم کنید.

ما هنوز امید داریم و می خواهیم در جام حذفی پیش برویم و در لیگ جزو چهار تیم برتر باشیم. و مطمئنا به جنگیدنمان ادامه خواهیم داد. جام حذفی، جام بزرگی است و ما برای 12 سال است که آن را نبرده ایم و بردن آن برای ما بسیار خوب است. لیورپول و سیتی دو حریف بزرگ ما در طی سه روز آینده هستند. اگر من بازیکن بودم بازهم رو به سوی جلو داشتم. 





:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت