منچستر یونایتد جدید ترین مشتری مارکینیوش
نوشته شده توسط : بهنووووش
مارکینیوش که از شرایطش در پاریس راضی نیست، دریافت پیشنهادات از بارسلونا و اخیرا منچستر یونایتد را تایید کرده است.

به نقل از bleacherreport رابطه این مدافع 21 ساله با لورن بلان تیره و تار است و با توجه به حضور دو هموطن او، داوید لوییز و تیاگو سیلوا فرصت بازی هم برای او چندان فراهم نیست. 

او به تازگی با Daily Star مصاحبه ای انجام داده است:

هم اکنون، من در پاریسن ژرمن هستم. هر کسی می داند در پایان این فصل، باید درباره اهداف باشگاه و اهداف من مفصل بحث کنیم اما در حال حاضر من درگیر زندگی حرفه ای هستم. در پایان فصل همه چیز مشخص خواهد شد.

 اما در طول این مصاحبه، مارکینیوش احتمال ماندن در پاریس را رد نکرد. 

مدافع سابق رم، قربانی تجربه تیاگو سیلوا و عملکرد داوید لوییز است. او نه تنها در پاریسن ژرمن فرصت بازی ندارد، بلکه در تیم ملی هم زیر سایه زوج سیلوا و لوییز بازی را از روی نیمکت مشاهده می کند. 

آمار  WhoScored.com می گوید مارکینیوش تنها در 12 بازی پاریسن ژرمن در لیگ به میدان رفته که برای مدافعی در سطح او تاسف بار است.





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت