رونی : انتظار دارم تا در ماه آوریل به میادین بازگردم
نوشته شده توسط : بهنووووش
کاپیتان شیاطین سرخ امیدوار است که بتواند بعد از عید پاک، تیمش را همراهی کند.

به گزارش وب سایت رسمی منچستریونایتد، وین رونی علیرغم این که می داند دیدار برابر لیورپول و منچسترسیتی و همچنین تقابل انگلستان با آلمان و هلند را از دست خواهد داد، می گوید که امیدوار است تا بتواند در ماه آوریل بار دیگر به میادین بازگردد.

مهاجم با سابقه شیاطین سرخ، ۱۳ فوریه و در جریان دیدار با ساندرلند از ناحیه زانو مصدوم شد و از آن زمان قادر به همراهی تیمش نبوده است. وی در مصاحبه اخیر خود در کمپ تمرینی Aon گفت:

همه چیز طبق برنامه پیش می رود. جریان بازیابی به خوبی پیش می رود و امید است که خیلی طول نکشد.من نمی دانم (کی به میادین باز خواهم گشت). بدیهی است که بازی های ملی را از دست خواهم داد، اما 

 خوشبختانه این روند زیاد طول نمی کشد. این خیلی بد نیست اما مشخصا کمی احتیاط در دستور کار قرار گرفته است. روند بازگشت کمی دشوار است. اگر من تلاش کنم که حالا به میادین بازگردم، این ممکن است آسیب های بیشتری را به من وارد سازد. بنابراین رعایت جوانب احتیاط تا پس از بازی های ملی، واقع بینانه تر است.

 رونی اضافه کرد:

امیدوارم در برهه ای که انتظار دارم، بازگردم. بستگی به دو جامی که ما در آن حاضر هستیم دارد و آن گاه ۱۰ بازی دیگر در پیش خواهد بود به علاوه بازی های انگلیس. پیش از این گفته ام که ۸ بازی را از دست داده ام. من این را نمی فهمم چرا که این خیلی نا امید کننده است. به نظر خودم، مربی و پزشک تیم، این فرصت خوبی برای من است تا کمی استراحت کنم و این دلیل گوشه نشینی من است. این می تواند در هفته های آتی برای من خوب باشد.

طرفداری





:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت