فالکائو : با فن خال مشکلی نداشتم؛ اوضاع در یونایتد پیچیده بود
نوشته شده توسط : بهنووووش
مهاجم سابق یونایتد اعتقاد دارد اوضاع در یونایتد بی ثبات بوده است.

رادامل فالکائو در سپتامبر سال 2014 به صورت قرضی از موناکو راهی منچستریونایتد شد. اما این انتقال برخلاف تصور همگان اصلا خوب نبود. فالکائو در 26 بازی لیگ برتر تنها4 بار دروازه حریفان را گشود. این فصل از یونایتد راهی چلسی شد اما در چلسی هم به خاطر مصدومیت و البته عملکرد نه چندان خوب فرصت زیادی به او نرسیده است.

به نقل از Goal، فالکائو اعتقاد دارد فرصت لازم در یونایتد به او داده نشده است. وی افزوده است با فن خال هیچ مشکلی نداشته است.

اوضاع در یونایتد پیچیده بود. همگان دیدند که آن ها اوضاع بی ثباتی را ایجاد کرده بودند. من یک روز بازی می کردم و در روز بعد بازی نمی کردم. یک روز 60 دقیقه بازی می کردم، روز بعد 45 دقیقه و دفعه بعد 20 دقیقه. اوضاع کاملا بی ثبات بود. من گاهی نمی دانستم خواسته مربی از من چه هست.

این خیلی سخت بود. چراکه من بازیکنی فیکس بودم. بعد از مصدومیت شدید زانو به یونایتد آمدم، تیمی که یک دوره جدید را بعد از 25 سال آغاز کرده بود. من در یونایتد فرصت کافی نداشتم.

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا با فن خال مشکل داشته است، گفت:

نه هرگز. ما در بحت های فوتبالی با هم جدل می کردیم اما همه آن ها با احترام همراه بود. ما هیچوقت با هم مشکلی نداشتیم.

طرفداری





:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت