فن خال : از نتیجه راضی هستم اما از تماشاگران نه
نوشته شده توسط : بهنووووش

سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی خانگی در جام حذفی انگلیس تاکید کرد از نتیجه راضی است اما از هواداران به هیچ وجه رضایت ندارد.

منچستریونایتد در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در اولدترافورد به مصاف وستهام رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد را بازی تکراری در خانه وستهام مشخص کند.

لوییز فن خال با وجود آنکه تیمش در این دیدار خانگی متوقف شده است اما همچنان به حمایت از شاگردانش ادامه می دهد و اصرار دارد تیم او بازی‌های زیبایی را به نمایش می گذارد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بر این باور هستم که حاضران در ورزشگاه، از تماشای بازی تیم محبوب‌شان لذت بردند و این بسیار مهم است. در این بازی از حریف عقب افتادیم اما با روحیه بسیار بالایی که داشتیم، ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم و با عملکرد خوب هجومی، بازی را به تساوی کشاندیم. هفته بسیار تلخی را پشت سر گذاشتیم. برابر لیورپول و وست برومویچ تن به شکست دادیم اما در دیدار امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

فن خال درباره عملکرد داوری گفت: بدون شک داوری، سخت‌ترین شغل در فوتبال است. داوران هم مانند ما انسان هستند و احتمال اشتباه دارند. آنها باید در یک ثانیه تصمیم بگیرند. ممکن است تصمیمات اشتباه هم داشته باشند و این به هیچ وجه دور از انتظار نیست. البته باید بگویم در تصمیمات داوری کمی بد شانس بودیم.

فلینی، ستاره بلژیکی منچستریونایتد وقتی از بازی تعویض شد، از سوی حاضران در ورزشگاه هو شد. فن خال به شدت از چنین رفتاری خشمگین است.

او گفت: بر این باور هستم فلینی بازی خوبی را به نمایش گذاشت. واقعا ماندم که چرا باید چنین برخوردی با او بشود. هواداران یونایتد واکنش ناامید کننده‌ای داشتند. این بدترین صحنه بازی بود.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در ادامه سخنانش اضافه کرد: هنوز برای صعود به دور بعد شانس داریم و نباید نگران چیزی باشیم. وین رونی، لوک شاو و اشلی یانگ به من گفتند می توانند تیم را در دیدار فینال همراهی کنند و ما منتظر چنین لحظه‌ای هستیم. می خواهیم قهرمانی در جام حذفی را بدست آوریم. بر این باور هستم که کسب تساوی برابر تیم خوب وستهام نمی تواند نتیجه بدی باشد.

ایسنا





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت