سری چهارم اس ام اس عاشقانه
نوشته شده توسط : بهنووووش

روزي عشق از دوستي پرسيد تفاوت منو تو در چيست؟ دوستي گفت
 من ديگران را به سلامي آشنا ميكنم تو به نگاهي
..... من آنان را با دروغ جدا ميكنم تو با مرگ


خواستم تو قلبت خونه کنم دیدم اونجا زمینش
 گرونه ما فقیر فقرا تو چشمات چاد میزنیم!


استاد سر کلاس گفت کسی خدا رو دیده؟ همه گفتند : نه !!
استاد گفت کسی صدای خدا را شنیده ؟ همه گفتند : نـــــه !!
استاد گفت کسی خدا را لمس کرده؟ همه گفتند : نــــــــــه !!
استاد گفت پس خدا وجود ندارد
منم بلند شدم و گفتم:
کسی عقل استاد را دیده ؟ همه گفتند : نـــــه !!!
کسی صدای عقل استاد را شنیده ؟ همه گفتند : نــــــــه !!!
کسی عقل استاد را لمس کرده ؟ همه گفتند : نــــــــــــــــه !!!
منم گفتم پس استاد عقل نداره !!!

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب

منبع : http://loveplayer.rozblog.com]]>



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت