مهم نیست....
نوشته شده توسط : بهنووووش

*مهم نیست که دیگر باشی یا نه...

 

*مهم نیست که دیگر دوسم داشته باشی یا نه...

*مهم نیست که دیگر مرا به خاطر بیاوری یا نه...

*مهم نیست که دیگر تو را با دیگری میبیم یا نه...

*مهم اینست که زمانی که تنها میشوی...

زمانی که دلت گرفت چگونه و با چه رویی سر  به اسمون میبری و میگویی :

خدایا من که گناهی نکردم....پس چه شد؟؟ !

این خط ... این نشون ... به همون خدایی* که میپرستیش ... من ...جاده* رو هم از رفتنت *پشیمون میکنم !

قرار نیست من هم دل کس دیگه ای* رو بسوزونم !

به جاش* کسی رو که وارد زندگیم میشه اینقدر خوشبخت* میکنم که به هر روزی که جای اون نیست به خودت لعنت بفرستی.....

روز مرگم......

تو اخرین نفسم* فقط یه چیزی بهت میگم :

اینجوری میرن* ، نه اونجوری....!!





:: برچسب‌ها: مهم , خدا , گناه , اسمون , دل , جاده , زندگی , خوشبخت , نفس , * ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت