شب است...
نوشته شده توسط : بهنووووش

شب* است...

 

کلنجار می روم با خودم ! با دلتنگی* هایم...

با قلب شکسته* ام..

با غرور له شده ام...

سراغش را بگیرم..نگیرم*..بگیرم*..نگیرم..

نزدیک صبح است ! دلم را به دریا زدم...

   ((*مشـترک مورد نظر در حال مکالـمه است*))

دلتنگی....؟* حاضر

غم.... ؟ *حاضر

درد....؟ *حاضر

دوری....؟*حاضر

عشق...؟

بلندتر میخوانم...عشق...؟

باز هم نیامده؟؟؟....

غیبت هایش از حـد مجار *چندیست که گذشته اخراجش میکنم !

                       بالاخره یک روز خوب میاد...

                     روزی که همه جمع میشوند..

                              و حسرت یک لحظه دیدن مرا میخورند !

                     روزی که بالاتر از همه من هستم...

                    ویـک نفر از بین آن شلوغی فریاد میزند و میگوید!!

                       بلند بگـو لا اله الا الله....

      





:: برچسب‌ها: شب , دلتنگی , صبح , دریا , فریاد , لحظه , لا اله الا الله ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت