میگویند...
نوشته شده توسط : بهنووووش

میگویند اسب نجیب است..سگ وفادار است..

 

روباه حقه باز است..شیر شجاست..

خوک شهوت ران است..خرگوش ترسوست..

الاغ نفهم است..گرگ خونخوار است..

راستی آدم..؟؟

تو که همه اینها را یک جا داری..چه جانوری هستی...!!!

 

 

                 دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت :

                 تو را چه به عشق؟ گفتم چرا ؟

                    گفت : تو خوابی و عشقت در آغوش دیگری...

             لبخندی زدم و گفتم :خدایا این مخلوق توست !

                     شاید تو در خوابی خبر از رسم دنیا نداری...!!!

 

 

یه شب که خیلی دلم هواشو کرده بود اس داد ک

خیلی دوست دارم...تا اومدم بگم ..ما بیشتر

دیدم فرستاده شرمنده اشتباه شد..

 

اونی که از من گذشت واسه من در گذشت...

روحش شاد و یادش فراموش باد...!!!

 





:: برچسب‌ها: میگویند , نجیب , وفادار , شهوت , عشق , دنیا , شاد , فراموش ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت